درباره قهوه

فروش عمده قهوه روبوستا بدون واسطه و بالاترین کیفیت

فروش عمده قهوه روبوستا

فروش عمده قهوه روبوستا در فروشگاه اینترنتی قهوه گلوریزه، سابقه ای طولانی دارد. متخصصان و کارشناسان مجرب این مجموعه با تجربه ای چندین ساله، بهترین دانه های قهوه روبوستا را از مراکز معتبر وارد کرده و به صورت خام یا فراوری شده به بازار عرضه می کنند.

قهوه روبوستا (Robusta Coffee) حدود 30 درصد از قهوه مصرفی دنیا را تشکیل می دهد. درخت این گونه از قهوه در ارتفاعات زیر 1000 متر رشد می کند. دارای تنه قوی و قدرتمندی است که مانع از آسیب آن در شرایط  سخت و نامناسب می شود. درخت قهوه روبوستا تا ارتفاع 10 متر نیز رشد می کند.

 

فروش عمده قهوه روبوستا

فروش عمده قهوه روبوستا

دانه های قهوه روبوستا نسبت به قهوه عربیکا دارای عطر کمتری هستند. ویژگی شاخص قهوه روبوستا، طعم تلخ آن و بادی متوسط  2 درصد است. میزان کافئین موجود در دانه های این قهوه ۱٫۷ تا ۴ درصد است. این مقدار کافئین در مقایسه با قهوه عربیکا تقریبا دو برابر است. این گونه از قهوه چربی و قند کمتری نسبت به قهوه عربیکا دارد. پخش عمده قهوه از طریق فروشگاه گلوریزه به سراسر کشور امکان پذیر است.

 

خرید قهوه روبوستا

تنه‌ درخت روبوستا تنومندتر از درخت عربیکا بوده و در برابر آفات مقاوم تر است. دانه قهوه روبوستا نسبت به دانه قهوه عربیکا کمی کوچکتر است. خط وسط دانه قهوه روبوستا تقریبا صاف است و دانه‌ها کمی گرد و دایره ای شکل هستند. نوشیدنی تهیه شده از روبوستا فوم غلیظی دارد و به همین دلیل برای تهیه اسپرسو مناسب است. فروش عمده قهوه به صورت دانه قهوه و میکس قهوه در فروشگاه گلوریزه به صورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد.

قیمت قهوه روبوستا

ویتنام، برزیل، اندونزی و هند کشورهای تولید کننده قهوه روبوستا هستند. قهوه روبوستا دارای قیمت پایین تر و مناسب تری نسبت به گونه عربیکا است. ارزان بودن قهوه روبوستا به دلیل کیفیت پایین آن نیست بلکه به خاطر شرایط نگهداری آسان تر آن است. مشتریان می توانند برای خرید عمده قهوه به صورت آنلاین به فروشگاه سایت مراجعه کرده و از قیمت های به روز آن اطلاع یابند.

فروش عمده قهوه روبوستا

فروش عمده قهوه روبوستا در فروشگاه گلوریزه

اگر شما نیز به انرژی و دقت زیادی برای انجام کارهای روزانه خود نیاز دارید یا اینکه مجبورید شب ها بیدار بمانید و به کافئین بالایی احتیاج دارید، مصرف قهوه روبوستا را فراموش نکنید. فروش عمده قهوه روبوستا از طریق فروشگاه اینترنتی گلوریزه تامین کننده قهوه مورد نیاز انواع کافی شاپ های بزرگ و کوچک و رستوران ها است. فروش عمده قهوه در فروشگاه گلوریزه به صورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد. سفارشات به صورت تازه فرآوری شده در اسرع وقت به دست مشتریان در سراسر کشور خواهد رسید. لطفا برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 09130003688 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *