درباره قهوه

فروش قهوه ترک اصل با عطر و طعم بی نظیر

فروش قهوه ترک

فروش قهوه ترک اصل

قهوه ترک درواقع، روشی خاص برای تهیه نوشیدنی قهوه است. این شیوه سرو قهوه در مناطقی همچون شمال آفریقا، خاورمیانه، قفقاز و بالکان مورد استفاده قرار می گیرد. نوشیدنی قهوه ترک از دانه های رست شده و سپس آسیاب شده قهوه حاصل می شود. دانه های قهوه به صورت خیلی ریز، آسیاب می شوند. در فروش قهوه ترک گلوریزه، دانه های قهوه در همان روز سفارش و به صورت کاملا تازه، آسیاب می شوند.

برای تهیه این نوشیدنی، قهوه آسیاب شده و آب سرد را در قهوه جوش کوچکی به نام جذوه می ریزند. علاوه بر قهوه آسیاب شده گاهی هل سبز و شکر نیز به آن اضافه می شود. برای جوشاندن قهوه باید حرارت به صورت آرام و یکنواخت به قهوه جوش منتقل شود. حرارت ملایم باعث می شود قهوه به اندازه کافی در آب بماند و عطر و طعم خود را پس دهد. بنابراین آماده سازی قهوه ترک با استفاده از اجاق گازی یا الکتریکی به راحتی امکان پذیر است. در فروش قهوه ترک گلوریزه، سعی شده از بهترین دانه های قهوه و مطابق با میل و ذائقه مشتریان استفاده شود.

طرفداران قهوه ترک، آن را به صورت داغ و همراه با کمی آب سرد، سرو می کنند. در اینصورت طعم و مزه قهوه بهتر حس می شود. از آنجا که در فروش قهوه ترک گلوریزه، به تازه بودن آسیاب قهوه توجه خاصی می شود، عطر عالی و دلپذیر این نوشیدنی منحصر به فرد است. تفاوت قهوه ترک با سایر نوشیدنی های قهوه این است که همه ذرات قهوه درون فنجان ریخته می شود. مقداری از این لرد قهوه خورده شده و لایه ضخیم ته فنجان معمولا خورده نمی شود.

 

ویژگی های قهوه ترک

  • فروش قهوه ترک گلوریزه در بسته بندی های ضدرطوبت و با وزن 250 گرم تا 1 کیلوگرم صورت می گیرد.
  • قهوه‌ی ترک گلوریزه از ترکیب دانه‌های قهوه‌‌ عربیکا و ربوستای تازه‌ رست تهیه می‌شود.
  • طعم آن شیرین و شکلاتی است.
  • کف (crema) بالایی دارد.
  • رایحه‌ سبک و سیال با رگه‌های آجیلی از ویژگی های این محصول است.

 

فروشگاه اینترنتی قهوه گلوریزه در فروش قهوه ترک و سایر محصولات میکس و ساده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولی باب طبع مشتریان ارائه دهد. امید است با خرید از این مجموعه و کسب رضایت بالا جزو مشتریان دائمی ما باشید. شما می توانید برای دریافت مشاوره در مورد انواع قهوه، مطابق با ذائقه خود با شماره 09130003688 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *