تاریخچه

گروه قهوه گلوریزه راه اندازی شده در سال 2013 و دارای گواهینامه های بین المللی در سال های 2015 و 2016 از سازمان SCE و همچنین با تحقیق و پژوهش در صنعت قهوه و به ویژه در حوزه رستینگ و فراوری قهوه، همیشه محصولات بسیار بینظری را برای کافه داران، قهوه فروشان و مردم علاقه مند به قهوه فراهم آورده است. این مجموعه با داشتن محصولات بسیار متنوعی در این حوزه، توانسته انواع ذائقه های مختلف را پوشش دهد و نیاز مشتریان را برطرف نماید. در ضمن در صورتیکه مشتریان عزیز لاین قهوه مخصوصی را مد نظر داشته باشند میتوانند با ارتباط با واحد فروش این شرکت، لاین قهوه مختص به خود را پیدا کرده و آن را سفارش دهند. یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات تولید شده توسط برند گلوریزه، داشتن سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشد که بالاترین گواهینامه بهداشتی در حوزه بهداشت و سلامت است و مصرف کنندگان گرامی میتوانند بدون داشتن هیچگونه دغدغه از نظر بهداشتی، محصولات این شرکت را میل نموده و به عزیزانشان توصیه نمایند.

 

کیفیت و بهداشت

گروه قهوه گلوریزه با ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد و همچنین بسته بندی شکیل و مناسب، سعی می کند کیفیت محصولات خود را تا لحظه رسیدن به دست مشتری حفظ نماید. بسته بندی های مورد استفاده توسط این شرکت دارای گواهینامه های بهداشتی و کیفی می باشد که این امر باعث می شود محصولات تولید شده توسط این گروه ماندگاری بالایی داشته باشند و طعم آنها برای مدت طولانی بدون تغییر باقی بماند.

 

راه اندازی مجموعه های قهوه

گروه قهوه گلوریزه با داشتن تجهیزات و دستگاه ها و اکسسوری های متنوع از برند های معتبر خارجی، در راه اندازی مجموعه های کافی شاپ و قهوه فروشی نیز کوشا و فعال بوده و مشتریان میتوانند مشاوره های لازم را در جهت راه اندازی و تاسیس این واحد های صنفی از واحد فروش این شرکت دریافت نمایند. لازم به ذکر است افرادی که علاقه مند به دریافت نمایندگی فعال از این برند در سطح کشور هستند، میتوانند برای ثبت درخواست و مشاوره های مورد نیاز با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایند تا شرایط و مشخصات دریافت نمایندگی برای این عزیزان ارسال شود.

 

همکاری با فروشگاه ها و مغازه داران

قهوه گلوریزه در جهت اطمینان مشتریان، آماده همکاری با قهوه فروشان سراسر کشور از نظر ارائه نمونه تست می باشد. این گروه با داشتن واحد تحقیق و توسعه در زمینه فرمولاسیون پودریجات نوشیدنی های آماده سعی دارد تا تولیدات بینظری در حوزه غذایی داشته باشد و کیفیت محصولات خود را همیشه بالا نگه دارد. از جمله تولیدات این شرکت میتوان به چای ماسالا، چای کرک، کاپوچینو، هات چاکلت، کافی میکس های 3×1 و 2×1 و نیز انواع پینک چاکلت و وایت چاکلت ها با طعم های مختلف اشاره کرد. مسئله کیفیت و بهداشت همواره یکی از دغدغه های مهم برای مصرف کنندگان بوده و هست، به این دلیل که بسیاری از شرکت ها با افزودن مواد غیر مجاز خوراکی و افزودنی به محصولات خود باعث به وجود آمدن بیماری های گوارشی و ایمنی در بدن می شوند. قابل ذکر است که مغازه داران عزیز میتوانند با خیال آسوده محصولات این شرکت را مصرف نموده و به مشتریان خود نیز پیشنهاد دهند زیرا در تولید این محصولات از هیچگونه اسانس و مواد افزودنی غیر مجازی استفاده نشده است و از نظر کیفی و بهداشتی در سطح بالا و استاندارد قرار دارد.