پودر نوشیدنی آماده یا فوری

یکی از ضروریات زندگی ما انسان ها نوشیدنی ها هستند. نوشیدنی های گرم و سرد بدن ما را هیدراته نگه می دارند و به ما انرژی می دهند و می توانند راه حل مناسبی برای لذت بردن از یک روز گرم تابستانی یا یک روز سرد زمستانی باشند. پودر نوشیدنی فوری برای زمانی که یک مهمان عزیزی دارید گزینه مناسبی می باشد و همچنین موقعی که دلتان هوس یک نوشیدنی گرم کرده است خرید پودر نوشیدنی از مجموعه گلوریزه را به شما پیشنهاد می دهیم. پودر نوشیدنی جز مواد خوراکی نیمه آماده محسوب می شود و امکان تهیه یک نوشیدنی را در کم ترین زمان، برای مصرف کننده فراهم می سازد.

ویژگی‌های پودر نوشیدنی گلوریزه

استفاده از میکسر تمام استیل در خط تولید، کاهش بار میکروبی با استفاده از مخازن تمام استیل جهت میکس مواد اولیه و فرمالاسیون خیلی خوب و بهینه شده

با پودریجات تولید شده توسط مجموعه گلوریزه، در هر جا و هر لحظه لذت خوردن یک نوشیدنی گرم را تجربه کنید. این پودر نوشیدنی در واقع پودر های آماده ای هستند که با ترکیب شدن با آب بدون هر گونه ماده افزودنی دیگر، نوشیدنی دلچسب را برایتان فراهم می‌کند.

مهم ترین مزیت پودر نوشیدنی گلوریزه که آن را از بقیه محصولات متمایز می‌کند، طعم و عطر خوشمزه و دلچسب آن می‌باشد که این مسئله حاصل استفاده از فرمولاسیون خاص و پیشرفته در تهیه این پودریجات می باشد.

با نوشیدن یک لیوان نوشیدنی گرم در طول روز، می توان طراوت و انرژی دوباره ای را تجربه کنید. این محصول موجب می‌شود تا مقادیر الکترولیت مناسبی وارد بدن گردد و خستگی و ضعف در بین روز را از بین ببرد.

قیمت و خرید پودر نوشیدنی فوری

دیگر نیازی نیست نگران کیفیت پودرهای نوشیدنی باشید زیرا مجموعه گلوریزه انواع پودریجات نوشیدنی های گرم را با کیفیت بالا ارائه می دهد تا بتوانید از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید. این پودر های آماده زیر نظر مسئول کنترل کیفی مجموعه تهیه می شوند تا در یک عصر سرد زمستانی یک طعم بینظر را برای شما به ارمغان بیاورند. مجموعه گلوریزه از تولید گنندگان برتر انواع پودریجات گرم مانند چای ماسالا، چای کرک، کاپوچینو، هات چاکلت، پینک چاکلت و … می باشد. برای خرید پودر نوشیدنی و اطلاع از قیمت عمده پودریجات می توانید از طریق شماره تماس 09130003688 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مجموعه گلوریزه با بیش از 10 سال سابقه درخشان به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان قهوه و پودریجات در سطح کشور، بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را بصورت بی‌واسطه و با نازلترین قیمت به شما مصرف کننده گرامی ارائه می‌دهد. همچنین کلیه محصولات مجموعه گلوریزه اصل و فاقد هرگونه مواد افزودنی می باشد.