پودر قهوه, قهوه ترک

قهوه ترک پر خامه پینو

قهوه ترک پر خامه

قهوه ترک پر خامه پینو ترکیبی از بهترین دانه های عربیکا شامل دانه قهوه برزیل، دانه قهوه پرو، تانزانیا، اتیوپی، کنیا، کلمبیا، دانه قهوه نیکاراگوئه و گواتمالا است که با آن می توانید لذت نوشیدن یک قهوه ایده آل را تجربه کنید.

 

ویژگی های قهوه ترک پر خامه پینو

  • این لاین ترکیبی از بهترین دانه های عربیکای آفریقای جنوبی و قدری از دانه های مرغوب عربیکای آمریکای لاتین می باشد.
  • قهوه پینو طعمی قوی و روشن از مرکبات (پرتغال و لیمو) به شما هدیه می دهد.
  • این میکس دارای اسیدیته متوسط، بادی متوسط و طعمی قوی با درجه رنگ قهوه ای مدیوم می باشد.
  • میکس پینو (کامل) شامل ۱۰۰ درصد دانه عربیکا می باشد.
  • طعم آن شیرین و شکلاتی است و کرمای بالایی دارد.
  • دارای رایحه‌ ای سبک و سیال با رگه‌های آجیلی است.

قهوه‌ ترک روش خاصی از دم‌آوری است و ارتباطی با دانه‌های قهوه‌ مورد استفاده‌ ندارد. در این نوع قهوه باید از دانه ‌های قهوه‌ تازه‌ روست شده با درجه‌ آسیاب بسیار ریز استفاده کرد. قهوه‌ ترک در مقایسه با سایر قهوه‌ ها با ریزترین درجه آسیاب می‌شود. این نوشیدنی به ‌صورت سنتی در قهوه‌‌ جوش‌ های مسی به نام جذوه درست شده و در فنجان‌های کوچک سرو می شود. تفاوت اصلی قهوه‌ ترک با سایر شیوه‌ های دم ‌آوری، غلظت بالای آن است؛ چراکه قهوه ‌های آسیاب شده بدون عبور از صافی درون نوشیدنی قهوه باقی می ‌مانند.

استفاده از ۱۰۰ درصد دانه های عربیکا در این ترکیب سبب دستیابی به یک میکس قهوه کم تلخ می شود. بنابراین گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال نوشیدنی قهوه کم تلخ و شیرین هستند. از این میکس باکیفیت می توانید در تهیه قهوه ترک پر خامه استفاده کنید و از مصرف آن لذت ببرید.

فروشگاه قهوه گلوریزه با تجربه ای طولانی در زمینه فرآوری قهوه از بهترین تولیدکننده های میکس قهوه می باشد. انواع میکس قهوه با ترکیبی از دانه قهوه عربیکا و دانه قهوه ربوستا در این فروشگاه موجود است. مشتریان می توانند برای خرید قهوه میکس به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام کنند.