درباره قهوه

افزودنی های قهوه

افزودنی قهوه

شاید هنگامی که صحبت از افزودنی های قهوه می شود شاید اولین مواردی که به ذهنتون بیاد استفاده از شیر و شکر باشد. اما در این بین شاید عده ای علاقه ای به استفاده از شیر نداشته باشند و یا استفاده از آن خسته شده اند. حال ما در این مقاله شما را با افزودنی هایی آشنا می کنیم که شما عاشقان قهوه بتوانید طعمهای متفاوتی را از قهوه خود تجربه کنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر از دنیای قهوه می توانید به مجله اینترنتی قهوه مراجعه کنید.

افزودنی هایی که می توانید به قهوه خود اضافه کنید می تواند کره،هل، دارچین، عصاره وانیل، تخم مرغ و…باشد ما در اینجا تعدادی از آنها را به اختصار توضیح می دهیم.

1.تخم مرغ:

این رسم به نظر از رسوم در اسکاندیناوی می باشد. به طوری که یک تخم مرغ خام را هم زده و قبل از دم کشیدن قهوه به آن اضافه می کنند.این افزودنی قهوه علاوه بر اینکه قهوه را تصفیه می کند طعم و مزه را نیز تغییر می دهد.یک بار امتحانش را بهتون پیشنهاد می دهیم.

2.کره:

استفاده از این افزودنی زمانی که عنوان شد طوفان زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرد. زیرا با وجود اسیدهای چرب ضروری موجود در کره و آنتی اکسیدانهای طبیعی قهوه ممکن است موجب بروز مشکلاتی شود. اما با این وجود خاصیت ابریشمی و طعم جالبی را به قهوه می دهد.

3.دارچین:

شاید تا حالا همه چای دارچین نوشیده اید و مزه اون را تجربه کرده اید بد نیست که طعم قهوه دارچینی را نیز تجربه کنید. اگر عادت دارید قهوه تون را با شیر و شکر میل کنید می توانید کمی دارچین نیز روی آن بپاشید.

4.عصاره وانیل:

وانیل برای کسانی است که عاشق طعم های خامه ای هستند و در عین حال نمی خواهند دارای کالری زیادی باشد پیشنهاد ما اضافه کردن عصاره وانیل است.

5.نمک:

عده ای به قهوه خود هنگام آسیاب کردن مقداری نمک اضافه می کنند جهت تعدیل سازی قهوه.

افزودنی های قهوه که بیان شد را امتحان کنید و از طعم های جدید آن لذت ببرید.

گروه تولیدی گلوریزه در ده لاین انواع طعم ها و میکس های مختلف از دانه های عربیکا و ربوستا را ارائه می دهد. بدین منظور جهت ثبت سفارش قهوه مورد نظر خود به لینک میکس های قهوه مراجعه کنید.

ما را در پیج اینستاگرام و یا کانال تلگراممون دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *