پودر قهوه, قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو کم کافئین لنتو

قهوه اسپرسو کم کافئین

قهوه اسپرسو کم کافئین لنتو ترکیبی از بهترین دانه های عربیکای لاتین و دانه های ربوستای جنوب شرق آسیا، هند و اندکی دانه های مرغوب عربیکای لاتین می باشد.

ترکیب قهوه های به کار رفته در این میکس از دانه های قهوه برزیل، کنیا، کلمبیا، دانه قهوه پی بی و دانه قهوه چری می باشد. این دانه ها پس از فرآوری با نسبت خاصی مخلوط شده اند و میکسی باکیفیت تولید شده است. این ترکیب یکی از بهترین میکس های کم کافئین با طعم و عطر عالی بوده که می تواند خاطره یک میکس حرفه ای را در ذهن شما ایجاد کند.

 

  • قهوه اسپرسو کم کافئین لنتو طعمی قوی و واضح از آجیل و مرکبات با شکر کاراملی به شما هدیه می دهد.
  • این میکس دارای اسیدیته و بادی متوسط و طعمی قوی با درجه رنگ قهوه ای مدیوم می باشد.
  • میکس لنتو (آرام) شامل ۸۰ درصد دانه قهوه عربیکا و ۲۰ درصد دانه قهوه ربوستا می باشد.

 

میزان رسوبات و املاح معدنی موجود در آب از جمله عوامل موثر در طعم نوشیدنی قهوه است. برای تهیه یک اسپرسوی عالی از آب با درجه سختی پایین استفاده کنید.

برای تهیه قهوه اسپرسو باید دانه قهوه را نرم آسیاب کنید، طوریکه با لمس پودر قهوه در زیر انگشتان خود زبری کمی مانند دانه های نمک احساس کنید .

قهوه گلوریزه با تولید بهترین میکس های قهوه اسپرسو، قهوه ترک و فرانسه با درصدهای متنوع، این امکان را فراهم کرده که مشتریان بتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنند. شرکت قهوه گلوریزه با سابقه ای طولانی در زمینه روست و فرآوری قهوه، تولیدکننده بهترین میکس قهوه است. مشتریان می توانند خرید خود را به صورت اینترنتی یا حضوری انجام دهند.