پودر قهوه, قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو گرنده – مرکز فروش قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو

امروزه خرید قهوه اسپرسو یکی از دغدغه های طرفداران قهوه است. اسپرسو نوعی قهوه غلیظ است که به روش خاص تهیه می شود. با عبور آب نزدیک به نقطه جوش با فشار زیاد از میان دانه‌های آسیاب شده قهوه می توان این نوشیدنی را تهیه کرد. پایه تهیه بسیاری از نوشیدنی ها مثل کاپوچینو، کافه لاته، کافه ماکیاتو، کافه آمریکانو و … است. میزان کافئین موجود در این نوشیدنی نسبت به سایر نوشیدنی‌ها بیشتر بوده و به این دلیل اکثر اوقات در فنجان های کوچک سرو می‌شود.

قهوه اسپرسو گرنده از دانه قهوه عربیکا تشکیل شده است. ترکیبی از بهترین و باکیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا شامل دانه قهوه برزیل، دانه قهوه پرو، اتیوپی، کلمبیا، کنیا، گواتمالا و نیکاراگوئه در میکس قهوه گرنده به کار رفته است. طعم شیرین این قهوه، آن را در میان طرفداران قهوه اسپرسو کم تلخ محبوب کرده است.

ویژگی های قهوه اسپرسو گرنده

  • این لاین ترکیبی از بهترین دانه های عربیکای آمریکای لاتین می باشد.
  • این قهوه طعمی قوی و شفاف و زنده از آجیل و کاکائو برای شما به ارمغان می آورد.
  • این میکس دارای اسیدیته بالا، بادی پایین و طعمی قوی با درجه رنگ قهوه ای روشن می باشد.
  • میکس گرنده (عالی) شامل ۱۰۰ درصد دانه عربیکا می باشد.
  • بسته بندی قهوه با استفاده از مکانیزم آروما کیپ بوده که مانع از ورود هوا به داخل بسته ‌بندی می شود و ماندگاری رایحه‌ قهوه را تضمین می‌کند.
  • فروشگاه قهوه گلوریزه از تکنولوژی بسته‌ بندی در اتمسفر استفاده می کند. با این تکنولوژی مانع از اکسید شدن قهوه شده و زمان ماندگاری را به‌ میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
  • همه دانه ‌های قهوه تازه ‌برشت هستند.

فروشگاه قهوه گلوریزه با ارائه انواع قهوه اعم از قهوه های ترکیبی با درجه روست متنوع و همچنین قهوه های تک خاستگاه از کشورهای مختلف به شما این امکان را می دهد که با هر نوع سلیقه ای بتوانید به خرید قهوه اسپرسو مورد علاقه خود اقدام کرده و نوع آسیاب دلخواه خود را در زمان سفارش از ما بخواهید.