درباره قهوه

قهوه با عسل

دانه قهوه

قهوه یکی از نوشیدنی های موردعلاقه بسیاری از افراد است. هم چنین اکثرا این نوشیدنی لذت بخش را همراه با افزودنی هایی مانند شیر،شکر و.. نوش جان می کنند. تعداد بسیار کمی از افراد هستند که قهوه خود را تلخ می نوشند. افزودن این مواد به قهوه جهت از بین بردن تلخی قهوه انجام می شود اما از آنجا که استفاده زیاد از شکر برای سلامتی مناسب نیست ما در این مقاله پیشنهادی به شما داریم جهت شیرین شدن قهوه بدون استفاده از شکر.

استفاده از عسل جهت شیرین کردن قهوه:

عسل ماده ای است که خواص فراوانی دارد و برای سلامتی نیز بسیار مفید است. میکس قهوه با عسل فواید فراوانی دارد. از طرفی عسل نیز یک داروی بسیار قدیمی برای بسیاری از بیماری ها است. زمانی که قهوه را با عسل مخلوط می کنیم به طعمی متفاوت تر نسبت به زمانی که با شکر مخلوط می شود دست می یابیم. با توجه به اینکه عسل طعم شدیدی از شیرینی را دارد و قهوه نیز طعمی شدید از تلخی را دارد این دو باهم ترکیب خوبی می شوند زیرا هر دو یکدیگر را خنثی می کنند. اما ذکر این نکته نیز مهم است که در صورت استفاده زیاد از عسل ممکن است مقداری از خواص قهوه را از دست دهید و علاوه بر آن از انجا که عسل دارای کالری بالایی است در صورت استفاده زیاد از این میکس ممکن است موجب افزایش وزن نیز گردد. شما عزیزان اگر در فکر استفاده از قهوه جهت لاغری هستید می توانید به مقاله قهوه برای لاغری مراجعه کنید. حال هنگام افزودن قهوه با عسل باید به مواردی توجه کنیم که در زیر آنها را بیان می کنیم:

عسل را به قهوه داغ اضافه نکنیم:عسل در دمای بالای 40 درجه سانتیگراد تمام خواص خود را از دست می دهد حال اگر ما ترکیب قهوه با عسل خود را با قهوه داغی که با فیلتر آماده شده یا اسپرسوی تازه آماده کنیم این مشکل برای ما پیش می آید

حال این سوال برای شما پیش می آید چه زمانی عسل را به قهوه اضافه کنیم.:

زمان افزودن عسل به قهوه زمانی است که شما بتوانید به راحتی قهوه خود را در دست بگیرید و یا اینکه به راحتی مقداری از آن را میل کنید. که اغلب در این زمان دمای قهوه شما 40 درجه سانتیگراد است.

نحوه میکس قهوه با عسل:

یک فنجان قهوه که به دمای ایده آل برای افزودن عسل رسیده است را با یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید. قاشق را وارد قهوه کرده و به آرامی بچرخانید تا تمام عسل در قهوه حل شود. رنگ قهوه شما کمی تغییر می کند که این امری طبیعی است.

حال قهوه مناسب برای این ترکیب قهوه با عسل می تواند قهوه ی قوی عربیکا با ربوستا با برشتگی متوسط باشد.

ما را در پیج ایسنتاگراممون دنبال کنید تا همواره اطلاعات کاملی از این دنیای بزرگ قهوه از کاشت دانه قهوه تا فرآوری و رست و درنهایت رسیدن آن به دست شما در اختیار شما قراردهیم گروه تولیدی گلوریزه با سابقه چندین سال فعالیت در این زمینه ارائه دهنده قهوه هایی با کیفیت از دانه های با کیفیت از کشورهای اتیوپی،کلمبیا،هندوستان،آمریکای لاتین و… می باشد. شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش میکس قهوه مورد نظر خود به قسمت میکس قهوه رفته و سفارش خود را ثبت کنید و یا در دایرکت پیج اینستاگرام با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *