ویدیو

قهوه سیاه عربیکا – قیمت، خواص و عوارض

قهوه سیاه عربیکا

قهوه سیاه چیست؟

نوشیدنی قهوه به صورت خالص و بدون افزودنی هایی نظیر شکر، شیر و خامه به قهوه سیاه یا Black Coffee مشهور است. نوشیدنی قهوه سیاه عربیکا با افزودن دانه قهوه بو داده به آب و دم کردن آن تهیه می شود.

 

قهوه سیاه عربیکا برای چی خوبه

افزودنی هایی نظیر شکر و شیر به قهوه می تواند باعث افزایش کالری نوشیدنی و در نتیجه منجر به افزایش وزن شود. اما نوشیدنی قهوه سیاه نه تنها باعث چاقی نمی شود بلکه دارای انرژی بالایی است و با مصرف آن می توانید سرعت انجام کارهای خود را بهبود بخشید. این نوشیدنی غنی از آنتی اکسیدان است و با مبارزه با رادیکال های آزاد امکان ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. بهبود سلامت قلب، مبارزه با دیابت و اختلالات عصبی را در پی دارد. باعث بهبود روحیه و جلوگیری از افسردگی می شود

 

قهوه سیاه عربیکا برای لاغری

قهوه سیاه نسبت به قهوه با شیر یا شکر، کالری کمتری دارد. شیر و شکر باعث می شوند که ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان های موجود در قهوه، عملکرد مناسبی نداشته باشند. هر فنجان قهوه ساده ۴٫۷ کالری دارد، این کالری پایین نمی تواند نقشی در چاقی داشته باشد. اما یک فنجان قهوه با شیر یا شکر می تواند انرژی در حدود ۵۶ کالری ایجاد کند. این میزان کالری با افزایش شکر بیشتر شده و می تواند به ۱۰۰ کالری یا بیشتر برسد. بنابراین افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بهتر است قهوه خود را بدون شیر و شکر میل کنند.

 

قیمت قهوه سیاه عربیکا

مصرف قهوه سیاه راهی برای ارزیابی کیفیت قهوه است. تنها با نوشیدن قهوه به صورت خالص و بدون هیچگونه افزودنی می توانید کیفیت قهوه را تست کنید. طعم قهوه بسته به منطقه ای که در آن رشد کرده، متفاوت است. قیمت قهوه نیز براساس نوع دانه قهوه و کیفیت آن فرق می کند. قهوه سیاه عربیکا از دانه های مرغوب “دانه قهوه نیکاراگوئه” تهیه شده و در فروشگاه قهوه گلوریزه به صورت تازه برشت به مشتریان عرضه می شود.

 

https://aparat.com/v/sRU9q