پودر قهوه, قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو پر کافئین آمارو

قهوه اسپرسو پر کافئین

قهوه اسپرسو پر کافئین دارک آمارو ترکیبی از بهترین دانه های مرغوب ربوستای آفریقایی، جنوب شرق آسیا و هند و دانه های مرغوب عربیکای آمریکای لاتین می باشد.

 

  • این قهوه طعم ملایم شکلات تلخ را برای شما به ارمغان می آورد.
  • دارای اسیدیته پایین، بادی بالا و طعمی ملایم با درجه رنگ قهو ه ای شکلاتی می باشد.
  • میکس آمارو (تلخ) شامل ۱۰ درصد دانه قهوه عربیکا و ۹۰ درصد دانه قهوه ربوستا می باشد.

برای تهیه یک شات دابل قهوه اسپرسو پر کافئین بهتر است از 18 تا 21 گرم پودر قهوه استفاده کنید. استفاده از قهوه بیشتر بر کیفیت نوشیدنی شما و مزه آن تاثیرگذار است. با تغییر میزان قهوه و آزمون و خطا یک نوشیدنی ایده آل و مطابق با سلیقه خود تهیه کنید. در مصرف پودر قهوه برای تهیه نوشیدنی زیاده روی نکنید، چون باعث فشار به پمپ دستگاه اسپرسوساز می شود. علاوه بر این باعث تلخی بیش از حد قهوه می شود.

فشرده کردن قهوه یکی از مراحل ضروری در تهیه قهوه اسپرسو با دستگاه  اسپرسو ساز می‌باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است. میزان فشرده شدن قهوه به میزان فشاری که به تمپر وارد می‌کنید بستگی دارد. فشرده کردن قهوه به وسیله تمپر باعث محدود شدن جریان آب و در نتیجه تماس بیشتر آب با قهوه و عصاره گیری بهتر می شود.

انواع میکس قهوه با ترکیبی از دانه قهوه عربیکا و دانه قهوه ربوستا در فروشگاه قهوه گلوریزه موجود است. مشتریان می توانند برای خرید انواع پودر قهوه به صورت اینترنتی یا حضوری اقدام کنند.